İMAM HATİPLİYİM GURURLUYUM🙏


 

İmam Hatipli olmaktan gurur duyuyorum.

İmam Hatip lisesine çok severek başladım ve şükrederek de bitirdim Elhamdülillah.

Lise tercihlerimi yaptığım zamanlar da İmam Hatip Liselerini sevmemekten yana taraf tutan insanlar benim İmam Hatip Lisesi’ne gitmemi istemediler.

Çok şükür uzun uğraşlar sonucunda İmam Hatip Lisesi’ne başladım.

Okuldaki ilk günümü hatırlıyorum da benim için o kadar huzurluydu ki…

Arapça beni korkuttukları kadar zor değildi. 😊 Çalışınca gerçekten yapılabiliyormuş.

Benim lisem bana gerçekten çok şey kattı. Gerek ders anlamında gerekse manevi anlamda.

Çok şükür ki sadece dersimi anlatayım hemen çıkıp gideyim diyen hocalara rastlamadım. Varsa da bana denk geldiğini hatırlamıyorum.

Farklı branşta olan bazı hocalarımız dersin ilk dakikalarında bizlere çok özel nasihatler verirlerdi. Yani benim için çok özel diyebilirim.

 Kaç yıl geçerse geçsin bazı sözler hafızamdan silinmeyecek kadar kalıcı.

Kalbimde ve hafızamda yer eden 2 örneği paylaşmak istiyorum;

‘’Ar perdesi yırtılırsa bir daha dikilmez’’ derdi benim için çok değerli Tarih Öğretmenim.

Belki lisedeyken tam manasıyla idrak edemezdim ne demek istediğini.

Şimdi ona öyle hak veriyorum ki…

Ar perdesi…

İnsandaki utanma duygusu haya duygusu.

İnsan bir kere utanma duygusundan uzaklaştı mı ne edep ara ne de hâyâ.

Çok değerli Edebiyat Öğretmenim de bir dersinde; Saat 02.59 ise 02.59 deyin 03.00 demeyin derdi, doğruluktan yana taraf tutmamızı isteyerek.

Hayata olan inancım, belki de lisemde şekillendi.

Üniversite hayatımda bu sözler yer yer beni yönlendirdi.

Kısaca lisedeki her öğretmenimin bana ders dışında çok özel şeyler kattığına inanıyorum.

Hakkıyla bizleri manevi anlamda doyuran saygıdeğer hocalarıma şükranlarımla.

İmam Hatipliyim gururluyum.

Sibel HASKÖY

09.09.2020/21.58

(Fotoğraf Alıntıdır)

 

 

Yorumlar

  1. Kalemine sağlık çok güzel ifade etmişsin İmam hatipli hissetmenin ne demek olduğunu 🌼 RABBIM bizlerede vesile olmayı nasip etsin😊

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun Sılacım 🕊 Rabbim inşAllah bu yolda hizmet edenlerden eylesin 🌸🙏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar