YÜREĞİMDE TÜTÜYOR🍂

 



Yüreğimde tütüyor bazı anlar.

Geçmişin kuyusundaki ip kopmuş sanki.

Geçmişe dönebilmek artık ne mümkün.

Ah korona ne yaptın sen?

Şükredilecek günlerim şükretmeyi bilmeden kaymış gitmiş avuçlarımdan.

Geçmişe takılıp kalıyorum bazı zamanlar. Bozuk plak gibi dönüp dönüp duruyor zihnimde geçmiş.

Geçmişte kıymet bilmediklerime üzülürken şimdinin şükrünü unutuyorum sanırım. İnsanız işte, nisyan ile biliniyoruz.

Bazı günlerim çok özlenesi.

 Öznesi aynı bu sefer mekan değişik. Dolaylı tümleç dolanıyor sanki yüreğime.

Her şeye hayırlısı demek geliyor içimden vardır bir hayır diye inanıyorum. Gelecek günleri de özlemiyor değilim. İnsan geleceği özler miymiş?

Umutla bakmak istiyorum her bir güne. Umutsuzluğun siyahına bir beyaz çizik atmak istiyorum.

Geçmişin ipi koptuysa geleceğin halatı bağlı umudumuza.

Tekrarı yok yaşananların evet, daha güzelini geçireceğiz Allah’ın izniyle.

Umudumuz baki kalsın.

İnancımız Allah’a olsun.

Sağlıkla sıhhatle…

Sibel HASKÖY

02.10.2020/20.31

(Dostlarla geçirdiğim en güzel günlerden birisi de Birgi 😊 )

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar