"Can"baz




Ben bu çağdan etimle kemiğimle nefret ettim diyor Zarifoğlu. Peki bu çağı görseydin Zarif insan ne yazardın acaba? Bazen ben de nefret ediyorum bu çağdan. Bazen de diyorum nefretle olmaz, sevmek gerek. Sevmenin ağırlığını kalbimin omuzları kaldıramıyor çoğu zaman. Bunca zulm, soykırım, haksızlık varken yaşamak daha da ağır geliyor. Elden bir şey gelmiyor diyerek göz yummaya devam etmek (!) vicdanımın taa en derini neresiyse orayı sızlatıyor çoğu zaman.  Bazen bir paraşüte binip göğe çıkan umutlarım bazen bir çukurun bataklığına saplanıyor. Bu çağın tezatlığında savruluyor. Bir ip gibi bu çağ. Herkes cambaz değil ki yürüyebilsin. Zaten cambazlıktan başka anlam çıkarıyor zamane insanı, "canbaz"lık yapıyor. Can'ları birbirine kırdırıyor. Can'ları aşağıya itiyor. Çok garip bir çağ, bu çağ. Yaşamak zor vicdanı olana.

Sibel Hasköy🌸

25.05.2021/23.30

Yorumlar

Popüler Yayınlar