Zaman Su Misali...⏳

 


Ömür dediğin nedir ki... Göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor gerçekten hayat. Büyüdüğüm için mi bunları daha iyi anladım yoksa zaman benim lügatımda bereketini kaybettiği için mi bilmiyorum. 

Ömür dediğin geçiyor işte bir nefese bakıyor. Almışsın verememişsin, vermişsin alamamışsın... Öyle işte. Çok hızlı dönüyor yelkovan. Zamanın bereketsizliğinde geziniyor akrepler! Zaman su misali.. Geçen yıllarda geçmek bilmeyen zaman şimdi ne oldu da bu kadar hızlı geçer oldu. Evet, zaman bereketini yitirdi. Teknoloji denen şey köle yaptı bizi oysa Allah hür yaratmışken. Bu söz bir yerden aklımda kalmış ama nereden hatırlamıyorum. Saate bakmak için telefonu elimize alıp bütün saatlerimizi telefonda harcayıp saate bakmadan çekiyoruz ellerimizi telefondan. Allah'ın bize verdiği zamanı çoğu zaman Allah'ın razı olmayacağı amaçla kullanıyoruz.

Belki Kuran'dan çok telefon var elimizde, belki ayetlerden çok sosyal medya sözleri var dilimizde, zihnimizde. Öyle işte dönüyor yelkovanlar ama akreplere dikkat etmek gerek!

Hayırlı Ramazanlar🌷

Sibel Hasköy🕊️

03.05.2021/00.18

#fotoğraf bana aittir Mayıs 2018📷

Sonuna kadar sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim🌺

❗Yazıları izinsiz almayalım 


Yorumlar

Popüler Yayınlar