YOL🔚



Bismillah 🌷

Sevgili hislik, hangi çıkmazda olduğunu bilmez insan. Bazen öyle anlar olur ki yolun sonu çıkmaz, ya da öyle anlar olur ki bir sürü yol, hangisini seçeceksin? Nereye gidiyor bu yollar, gidiyor mu ki? Hayatın engebesinde takılı kalanlar, tamam artık bitti dediğin anlar, sabır tükendi dediğin anlar anlar anlar... Kim anlar? Kim duyar insanın yüreğinde ince ince kırılanların sesini? Bir dua var, beni etkileyen; "Karanlık gecede kara karıncanın ayak sesini duyan Allah'ım." Ne zaman içimde bir şeyler kırılsa, hep bu dua gelir aklıma. Bir duyanın (Semi), bir görenin (Basar) var olduğunu hatırlatan, yalnız olmadığımı hissettiren bir dua. İnsan duasız kalmaktan korkmalı en çok. Kimisi utanmadan dua etmeyi basite indirgiyor, elimizden bir şey gelmedi hiç olmazsa dua edelim(!) Düşünerek konuşmayan insanlar bu sözü söyler anca. Elinden gelecek olanları sana bahşeden kim, dua ettiğin kim? Önce düşün insan! Şunu da söylemeden geçmek istemiyorum. Duam kabul olmadı diye ahlanıp vahlanıyoruz çoğu zaman. Kul olmanın bilincini yaşayamadığımızın, Yaratan'ı tanıyamadığımızın en büyük göstergesi aslında. Biraz yüreklere dokunsun ki duasız kalmaktan korkalım🌷 Hz Ömer'in çok güzel bir sözüyle tamamlamak istiyorum yazımı: "Ben duanın kabul edilmemesi kaygısı taşımam. İçimde dua etme isteğinin olmaması kaygısı taşırım."

Hayırlı geceler✋

Sibel Hasköy 🌷

30.01.2022/00.00

#sibelhyy #bursa #yeniyazım #dua 

#fotoğraf bana aittir 📷

Yorumlar

Popüler Yayınlar