GEÇMİŞ🌻


 Sevgili hislik🌷 geçmişe yazacağım bir gece olacak sanırım, bu gece. Geçmiş... Geçip gidenler. 

Bir makine olsa keşke elimde beni geçmişi izlemeye götüren, bir köşeden sessizce izlesem çocukluğumu, çocukluğumdaki çocukları. Şimdi biz büyüdük, hepsi büyüdü. Kuşağımın insanları büyüdü, çocukluk büyüdü, gençlik başladı derken orta yaşlılık, yaşlılık... Sonuç hep bir özlem hep bir hasret. Şimdi bazı teyzelerin yahut amcaların "biz sizin yaşınızdayken..." diye başlayan geçmişe hasret cümlelerini daha iyi anlamaya başladım. Geçip gidiyor ömür. Oyda hiç geçmiyormuş gibi. Bir bakıyorsun ardına ne kadar yol kat etmişsin. 

Şimdi'de yaşamalıymış insan en çok bunu anladım geçen çeyrek asırlık ömrümde, beni şu an ben yapan geçmişimden edindiklerim; okuduklarım, izlediklerim, amaçlarım, değerlerim, alışkanlıklarım ve daha bir sürü şey... Geçmişe hasret duymak gerek lakin takılmamak gerekmiş, şu anı zedelememek için. Şimdi daha da iyi anlıyorum "şu anın kıymetini", ne kadar okursam ne kadar çabalarsam bir şeyler için işte o benim geleceğim. Gelecekteki "şu anım" diyeceklerim. İnşAllah🌷

Geleceğime sevgiler, saygılar🌻

Hayırlı geceler ✋

13. 02.2022/ 23.47

Yorumlar

Popüler Yayınlar