Sevgili Hislik 🌷



Her insanın yükü dağ imiş meğer kendisine. Kimisinin dağına kar yağarmış, güvense de güvenmese de. 

Güvenmek, teslim olmak değil midir, Müslümanlık kelimesine sığınmış. İnsan neye kime teslim olur yahut güvenir? Hep bir ağızdan tabi ki de Allah'a (cc) deriz kolaylıkla. Gerçekten teslimiyetim Allah'a mı diye özünü eleştirmeli insan.

Öz eleştiri yapıyorum şu sıra kendimle  "teslim olmak" kavramını nasıl anlamam konusunda. Gerçekten teslim olabiliyor muyum ne kadar teslim oluyorum! Kafamda bir yığın soru.. Sorular da yükler gibi dağ olmuş, erimeyen. Çıkışı şaşırıyor bazen kalbim, umut ve onun zıttı ile... Ortası yok... 

Ortayı bazen şu dualarla bulmaya çalışıyorum. Ben, benim istediklerim ve Allah'ın benim için istedikleri. İnsanız sonuçta isteriz ama "ama"sı var. Bilmiyoruz ki bizim için ne hayırlı. 

Şu dua sığınak oluyor sağanaklarıma; "Allah'ım ben bilmem, Sen beni benden daha iyi tanırsın, Senin benim hakkımda hayır gördüğün benim istediğimden daha hayırlıdır, Sen en hayırlısını verensin, hakkımda hayırlısını nasip et."

Tevekkül bilincinde bir ömür geçirmek duasıyla, hayırlı akşamlar 🌷

Sibel Hasköy 🌷

18.03.2022/21.31





Yorumlar

Popüler Yayınlar