GELECEK✨

Sevgili Hislik; Yorulduğum ama mücadeleden vazgeçemediğim bir günden yazıyorum sana.  Teslim olmakla ve teslim olmaya çalışmakla geçiyor günlerim. Bu belirsizlik akıntısında yol alıyorum.  Garip bir hismiş belirsizliğin belirginleşmesini beklemek. Olmasını istediğim olmasını beklediğim hayallerime kocaman sığdırdığım bir geleceği bekliyorum.  Beni daha çok ben yapacağına inandığım günleri, yılları bekliyorum. Yıllarıma bir sürü deniz yıldızı sığdıracağım geleceğimi bekliyorum.

Varsın olmasın beklediklerim, vazgeçmek bana göre değil.  Vazgeçmemem gerek; umutlarımdan, hayallerimden. Ben, beni tanıyorum artık kendimle de barıştım. Başkasının beni tanımasına ihtiyacım kalmadı. Ben, beni ben yapan değerlerle kendimi tanıyorum, kendimi tamamlıyorum ya o bana yeter. Herkes kalbinin ekmeğini yer derler. Kalbindekini küflendirmek kişinin kendi meselesiymiş. Çok beğendiğim bir sözle bitirmek istiyorum: ‘’ Senin penceren kirliyse benim çiçeklerim sana çamur görünür.’’

İnşirah duasıyla...

Sibel Hasköy

28.07.2022/11.48

Yorumlar

Popüler Yayınlar