AŞİKAR



Bismillah🌸

‘’Kalbini sakla; aşikar olan her şey berbat olmuştur.’’  Bu sözü okuyunca Rasulullah’ın (sav) ‘’kalbini yarıp baktın mı ‘’ hadisi geldi aklıma.  Kimsenin, hiç kimsenin kalbini bilmiyoruz. ‘’Allah’ım iyi insanlarla karşılaştır’’ diye dua ediyoruz sıklıkla. Ben artık duamı değiştiriyorum. İyi insanların ya da bizim yanılıp ‘’iyi’’ diye nitelendirdiğimiz insanların da içinde bir kötülük var ve o kötülük, incinmişlik, tanıyamamışlık adı her neyse gün geliyor ucu bize değiyor. Biz çok mu iyiyiz ? Her insan nefs taşır. Yazarken kendimi de aklayıp paklayıp yazmıyorum yanlış anlaşılmasın.

Dualarıma şöyle yer veriyorum: ‘’ Allah’ım önce beni hayırlı kullarından eyle. Sonra beni insanların iyilikleriyle karşılaştır.’’

Sibel Hasköy

05.08.2022/11.48

Fotoğraf alıntıdır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar