Hislik


Sevgili Hislik; Nasılsın?

Herkesin halini sorarken sana sormaz olmuşum. Sadece kendi hislerimi anlatıp noktalamışım cümlelerimi. Ne kadar da vefasız olmuşum ben böyle. Hata etmişim, olabilir. Ben de bir insanım. Nisyandan türemiş köklerim.

Bismillah

İnsanız biz. Bir şeyleri çok ister peşinden koşarız. Bu yolda düşeriz, kalkarız, kırılırız, yoruluruz, tamam artık ‘’bitti’’ deriz. Yine de vazgeçemeyiz. Ele geçirince istediklerimizi ‘’ben yaptım’’ kibrini putlaştırırız hayatımıza. ‘’Ben mi yaptım’’ gerçekten! Hadi kibri de geçtim ya çepeçevre kuşatan şükürsüzlük. O kadar uğraştığımız, çabaladığımız sonunda başardıklarımız. Son değil aslında daha yeni başlıyor ‘’ama’’lı cümleler. Şöyle olsaydı, böyle olsaydı yahut keşkeler. İnsanız ya biz yaranılmaz bize!

Ben şu sıra kendimi çok sorguluyorum, bir şeylere şahit oldukça. ‘’ Ben de böyle mi olacağım’’ soruları çıkmıyor aklımdan. Ya da öyle miyim? Vicdanımla hesaplaşmalar...

Sibel Hasköy

16.08.2022/18.18

 


Yorumlar

Popüler Yayınlar